(Más)félmillió lépés egy fenntarthatóbb jövőért

Zöldlábnyom

Zöldlábnyom

Kétperces praktika- nedves törlőkendő lájfhekk

2019. április 04. - zöldülő

Bosszankodtál már a kiszáradt nedves törlőkendő miatt? Én is, de többé nem kell. Addig is, míg nem találok környezetbarát, de megfelelő alternatívát, legalább ne száradjon ki feleslegesen a csomag.

Elfogyott a kendő a visszazárhatós csomagból (amit a földszinten tartok bevetésre készen a kétévesemnek- biztos ami biztos), másik lezárhatós nem, csak sima utántöltő volt helyette. Leszedtem a lezáró/visszazáró műanyag "fedelet" a kiürült csomagról, majd kétoldalú ragasztóval rögzítettem az újon. 

A hozzávalók:

20190401_210139.jpg

Kibontottam az utántöltőt, majd a fedélre kétoldalú ragasztószalag-csíkokat erősítettem és ráragasztottam a csomagolásra. Elkészült!

20190401_210901.jpg

Most már biztosan mindig kéznél lesz és nem szárad ki. Nagyszerű!

süti beállítások módosítása